وارد حساب کاربری خود نشده اید!

مواد ترمیمی اولاپلکس (امگاپلکس) چیست؟- (OMEGAPLEX)

06 f 1398 - 5:02 ب.ظ
مقالات بهداشتی

اولاپلکس ریموور نیست.اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره نیست.

شاید سوال خیلی از خانم ها این باشد که اولاپلکس چیست و چه زمانی از آن استفاده می شود؟ در جواب چنین سوالی باید بگوییم که اولاپلکس (olaplex) یک روش درمانی است، برای موهایی که در اثر زیاد روشن شدن و رنگ کردن مکرر، آسیب دیده اند و حالت وزی را به خود گرفته است. حال در این مقاله به بررسی اولاپلکس در رنگ کردن مو می پردازیم و در صورتی قصد خرید چنین محصول با کیفیتی دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بویامور هم دیدن نمایید.

اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ،اتوی مو،رنگ،دکلره و…را برقرار می کند و به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند این امکان را می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند، بدون نگرانی از آسیب دیدگی مجدد و ضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلیشان هم از بین می رود اولاپلکس در واقع معجزه در رنگ هست، که این ضمانت رو به شما میدهد که موها بدون آسیب به روشن ترین پایه برسه و مناسب موهای مشکی و شرابی شده و ضعیف اولاپلکس این موقعیت رو به شما میدهد که موها را بلوند کنید اما کاملا متفاوت و کاملا براق.

اولاپلکس چیست؟ اولاپلکس محصول کشور آمریکا و اختراع دکتر اریک بریسلی (دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر (دکترای شیمی) می باشد، اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد. پس کاملا مشخص است که با سایر موادی که قبلا در بازار بوده یا مواد مشابه سایر برندها تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.

اولاپلکس سه مرحله ای به چه معناست؟

Olaplex در سه مرحله مورد استفاده قرار می‌گیرد که:

  • محصول اول، اولاپلکس مایع است که باید به میزان مناسب در پودر دکلره و رنگ ترکیب شود.در زمان ترمیم دکلره و مش، مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود ساقه‌هایی که قبلا دکلره شده اند، آسیب نبینند. شماره اولاپلکس این مرحله ۱ است.
  • محصول شماره ۲ اولاپلکس، مخصوص تراپی است، یعنی خانمی که موهای خود را دکلره کرده، باید با محصول شماره ۲ اولاپلکس موهای خود را ماساژ دهید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی موها بماند.
  • محصول شماره ۳ مخصوص مراحل احیاسازی در منزل است. به صورتی که خانم‌ها باید به صورت هفتگی از این محصول استفاده کند.

رنگ موی اولاپلکس شوارتزکف (به دلیل رعایت قانون کپی رایت نام امگاپلکس بر آن نهاده) مناسب موهای آسیب دیده می باشد که ضمن ترمیم مو از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرده و پیونهای مو را تقویت می کند. این عمل ضمن حفظ سلامت مو دوام رنگ را بواسطه بستن کوتیکول موها تضمین دوچندان کرده و با افزایش انعکاس نور بر روی موها براقیت بیشتری را به ارمغان می آورد.